Äntligen

äntligen är våren här, vilket underbart väder det är.
Jag är just nu så glad, solen skiner och det händer mkt här hemma.

Pappa och Peter har rivit väggen i jakobs rum och snart byggt en ny, äntligen händer det grejer.
jag har grundmålat fönstret vitt, ska bli så skönt att få vitt runt fönster och i taket...är så trött på fjällstugekänslan.

Jag har skottat av snön från våran altan, jisses va varmt det var att sitta där... Härligt!

En tråkig sak...fina mia slutar i styrelsen på Brk. ett stort nederlag för styrelsen, ingen är som mia!!

nu blir det ett glas vin och kolla på tv.

Kommentarer
Postat av: Mia

Härligt med vårsol på altanen, där vill jag sitta och pimpla vin med dig snart.

Och tack för de fina orden, styrelsen klarar sig utan mig, det lovar jag!

2009-04-03 @ 22:14:20
URL: http://mmiiaa.blogg.se/
Postat av: lillis

Visst är det bara underbart...si jo !

2009-04-04 @ 17:59:08
URL: http://lillisvera.blogg.se/
Postat av: camilla

jag ser framemot att pimpla vin med dig mia...vi får se till att det blir av snart.

2009-04-05 @ 20:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0