Beslut

äntligen har vi fått ett beslut från jobbet.
vi jobbar var 3:de helg, blev beslutat att jag skulle börja jobba mån-fred from 1/4..... 5 dagar innan det skulle verkställas så avblåser man det och vi får fortsätta jobba var tredje helg. idag blev det beslutat att vi ska jobba var femte helg...ensam......6.30-12.00 from 1/5. Herregud vad många turer det varit.
det som är surt är att dom andra verksamheterna sa nej till att hjälpa vog med beordringar så därför blåstes det av med månd-fred, men nu ska jag helt plötsligt sitta och lösa lssbehov var femte helg?????
jag har tagit emot en hel del åsikter och tyckande ang detta och inte alltid mått så bra, men nu ska man bara ta emot?
jag blir ensam om min verksamhet och dom andra är  2 per verksamhet, hur i hela friden ska jag kunna hålla mig uppdaterad på de andra verksamheterna?
beslutet är fattat och det är bättre än hur vi jobbar nu, jag ska inte vara bitter utan göra det bästa av situationen.
men tycka och känna,, det tänker jag göra som jag vill, tårarna är på väg när jag tänker på, att tvärsom var det ABSOLUT nej till, men jag får bara finna mig i det beslut som fattats!
nog gnällt om jobbet.....nu är det positivitet som gäller..banne mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0