lördag

sitter här med ett glas vin och sammanfattar dagen.
sovmorgon i morse, sen samling 11.45 för avfärd till falun. kevin hade cup idag.
stekande sol, mkt människor, skötsam moa och bra matcher. oavgjort första matchen, vann andra och
förlorade de 2 sista.

jag, peter och jakob åkte hem tidigare för jakob skulle på kalas på ice.
sen hem för en lite tupplur, hämta jakob, ta ett glas vin och kolla på robinson.
sen dammsuga och plocka ihop och ett glas vin till.

nu har jag bestämt mig, jag ska tatuera mig! förhoppningsvis till veckan :D   
Hjälp vad har jag gett mig in på......

nu längtar jag till imorgon då det blir att kolla på hästhoppning,
sola, hundkurs med moa, umgås med mia, plocka mm

Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh vad spännande med tatuering, har du bestämt motiv än?? Kram!

2009-04-26 @ 08:58:27
URL: http://saddo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0