solen lyser

när man tittar ut så luras man av att solen lyser, man tror att det ska vara varmt och skönt, men ack va man bedrog sig.

igår hade vi sitsträning på första ridlektionen, vi skulle skita i hur hästen gick och bara koncentrera oss på våran sits.
inte helt enkelt vill jag lova, man vill ju gärna va där och pilla på kusen . jag red fursten och det blev helt ok, det är speciellt min högra axel som spökar och vill åka fram och då tappar jag sitsen.

på hopplektionen hade jag komet, började fjanta sig och skulle inte hoppa först.
det stog några läbbiga koner under en oxer. fy va läbbigt!!
men sen kom han igång och hoppade jättebra, flera fina språng. Bästa hästen .

idag blir det att fixa i jakobs rum, vill bli klar där snart. lilla hallen är snart tapetserad,
så det är dax att åka och titta på tapeter till jakobs rum oxå.
måste bjuda hem fina petra för lite möbleringsråd den här veckan, hon är så duktigt på det.

och självklart blir det promenad med moa efter jobbet, hoppas på att petra kan hänga på så vi får sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0