utbildning

igår var jag på utbildning.. psyk och bemötande. en intressant föreläsare var det.
men som vanligt blir jag så trött när jag sitter och lyssnar.
till slut urartar det lite..jag, babsan, peter och diana satt tillsammans...blev lite fniss sen lite skratt och tårar.
vi lärde oss om olika tillstånd, kommer inte ens ihåg vad det egentligen hette men översättningen var "gnidare"
sen blev det tal om gnidare och vi höll på att garva ihjäl oss. låter skittöntigt att berätta det men när man är trött är allt roligt. men en trevlig dag var det i allafall.

sen åkte jag till bäckan för att rida rutan på markarbetet för terese. började väldigt vingligt, så då tänkte jag shit hur ska det här bli?
men sen kom jag på lite hur jag skulle rida henne så det blev bättre och bättre. jag är faktist riktigt nöjd med passet.
hon tjurade ihop ett par gånger men som tur var så vann jag över surrut. det var superroligt!
tack båda mariorna för lånet :D

helt klart en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0