veckan som gått..

är mellan varven lite slarvig med bloggen...glömmer bort ibland.

jag var i alla fall och tatuerade mig på söndag kväll, jag var jättenervös att det skulle göra ont. men det var inte så farligt, så nu vill jag göra nåt på benet..kanske 3 stjärnor.

måndagens första ridlektion gick inge bra, jag red kurre. så fruktansvärt missnöjd.
andra lektionen med komet gick superbra ibörjan, han var taggad till tusen!!! hoppade som en liten gud :D
sen höjdes hindret från 90cm till 1m och då är hans gräns nådd. jag trodde verkligen att han skulle hoppa men icke sa nicke...tvärnit.
försökte ett antal gånger men sänkte till 90 igen så då hoppade han. vi avslutade lektionen med en låg serie och han skötte sig bra igen. gamle mannen vill inte hoppa så högt!!

- föräldramöte på fotbollen tisdag kväll
-öppethus i skolan onsdag kväll sen styrelsemöte på Brk.
-ett försök till uteritt på ett envist sto på torsdag eftermiddag.
-kollat på tapeter, handlat blommor.
-dricker lite vin, käkar mat.
-kolla på brasa.
-stalltjänst med mia imorgon.

Kommentarer
Postat av: Sofia

det är väldans vad du dricker vin! jobbar du aldrig? hehe

2009-05-01 @ 01:29:59
URL: http://sofiauddnas.blogg.se/
Postat av: lillis

Mmmmm det smittar liksom, har man börjat "tagga" sej vill man bara ha mer !!!

2009-05-01 @ 09:10:22
URL: http://lillisvera.blogg.se/
Postat av: camilla

Jag vill göra fler tatueringar, man blir taggad!

Jo du Sofia, vin det är livet det!!! Du är nog inte så vit du heller...hehe!

2009-05-02 @ 18:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0