annandagen

på annandagen så hade jag och linda stalltjänst, allt flöt på bra.
stor skillnad att ha en av träningskompisarna med sig, mycket roligare.

på kvällen kom peters syster med familj. vi skulle byta julklappar.
vi käkade pizza, drack vin och spelade kort.
en trevlig kväll, men det är allt för sällan som vi träffas.

   

småbakis på söndagen!!

Jag och mia åkte till willy, jag red ut på en väldigt pigg och glad willy.
härligt att få lite tid med mia, det var längesen nu.



 
halv sex tog vi med grabbarna och deras kompisar på bio, vi såg avatar. skitbra film!!!

måndagen, dax för jobb igen.....
lite shopping efter jobbet, hittade några tröjor till barnen.

å på tisdagen var det äntligen dax för hoppträning för mia.
jag fick min lilla favvo cindy, skitrolig lektion och det kändes riktigt bra.
Jag är nöjd och jag somnade med ett leende på läpparna =)




Kommentarer
Postat av: lillis

Härligt...det är du värd

2009-12-31 @ 14:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0