kiropraktor

red sista gången i onsdags för den här terminen.
valde självmant sonia första lektionen, måste ge henne en chans till.
och jag är glad att jag gjorde det, det kändes helt ganska bra.

andra lektionen red jag lina, en rolig lektion.
men tyvärr avslutade lina med att snubbla efter ett hinder.
kände direkt att det small till i ryggen och att det gjorde ont.

jätteont hela natten, gick och jobbade på torsdagen.
orkade till halv två, men sen var det kört.
skulle till kiropraktorn halv tre.
vilken toppenkiropraktor det var, gjorde en riktig häsobedömning på mig.
det knakade och brakade fint i ryggen, låsningar lite överallt.
kraftig nackspärr, sen hade nacken fått sig en whiplersknyck.
hon tog till och med blodtrycket, vilket som vanligt är lågt.

fick med mig lite övningar och förmaning att inte vänta så länge nästa gång jag har ont.
jag är väl inte den som går dit i första taget.
skulle äta maxdos på ipren i fem dagar för att få bort inflammationen.

kan vara dyrt att rida ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0