som alltid

jag var ut och handlade lite julklappar till syskonbarnen och lillsyrran i måndags,
så nu är då några klappar avklarade.

hopptränade med fina willy i tisdags, vi var bara 2 som red så jag fick jobba rejält!!
men det blev bra och det va skitskoj...

på onsdag var det luciafirande med jakobs klass, jätteduktiga barn och jag är en stolt mamma.
sen direkt till brk för att hoppa lina, det gick bra och va skoj.
lite julfika till personalen hade jag med mig, vill visa att jag tycker dom gör ett kanonjobb!!!

på onsdag fm var jag å tog p-spruta, vet fan inte hur jag ska göra. behålla den eller inte???
stor biverkning på sprutan är viktökning och naturligtvis får jag det!!!!
jag med min vikt och bantningsnoja ändå, jäkla skit.....

på torsdagen fick jag vara en stolt mamma igen, då hade kevin luciatåg i skolan.
Åh va dom va fina....

jag slutade tidigt idag så då lurade jag med mig maken till ikea, där handlade jag en
massa ljus och annat smått och gott.

nu myser jag med ett glas vin framför idol.

i helgen återstår stalltjänst och lucia i stallet, härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0