Äntligen

äntligen var den här....en bra dag!

Klockan började ringa 09.00, jag kom upp ca 9.45. Bra jobbat för att vara mig.
Tog en shake medans jag facebookade lite, sen på med ridkläderna.

kom till bäckan vid elva, pysslade lite där och sen gick jag och mockade till nosac. han ska bo vid terese några dagar för markoolio ska åka bort. han käkade lite mellis medans jag fixade käk åt honom.

vi tog en härlig tur i skogen, tränade vänster galoppfattning, gick bra, inga bocksprång.
började regna nästan på en gång när vi kom till skogen. men vad gör väl det när man sitter till häst!!
pysslade med honom och smorde träns när vi var klara.

sen hem för en dusch, storhandling på ica maxi, laga tacopaj och italiensk paj.
hann bara klart med tacopajen så det var bara att göra en matdosa till mig och petra,
vi skulle på styrelsemöte på brk.
mötet gick bra med dom förutsättningar vi har just nu, med sjukdom, ekonomi och allt.

när jag kom hem så prövade jag den andra pajen, riktigt god tycker jag.
skoj att pröva recept man aldrig gjort förut.

ett glas vin och prat med peter gjorde kvällen ännu bättre.
en vanlig torsdag, men ack så bra.......

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag gläds med dig när du är glad!

2009-07-31 @ 06:10:19
URL: http://mmiiaa.blogg.se/
Postat av: lillis

Det lät som en toppendag det !!!

2009-07-31 @ 09:32:52
URL: http://lillisvera.blogg.se/
Postat av: Camilla

Allt blir bra till slut....

Tack Mia, det betyder mkt!

2009-08-03 @ 22:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0