att göra ingenting

idag har jag provat att göra ingenting....

sov till 12.45, helt sjukt!!
gick upp, satt framför datorn, såg på tv, sen var det sen eftermiddag och då somnade jag och sov till sju.
då köpte jag, jakob och svärmor donken och kollade på forbidden kingdom. en helt ok film.

då hade jag fått mer än nog att inte göra någonting, så då fick det bli en sen kvällspromenix med moa.
det enda vettiga jag gjort idag.

jag kan bara konstatera att göra ingenting är inget för mig, jag blir helt slut i huvudet av det.

många tycker jag flänger runt och håller på hela tiden och dom säger åt mig att göra ingenting.
nu har jag provat och det är inget för mig och hör sen!!!

nu vill jag börja renovera klart här hemma, så jag känner att det har hänt nåt under semestern.
semester för mig är många gånger att fixa och dona och renovera klart....

Kommentarer
Postat av: Mia

Bra att du iaf provat att göra inget. Det var inte min grej heller förut, men det blev det sen. Sköt om dig fina vännen!

2009-07-27 @ 10:16:30
URL: http://mmiiaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja jag har provat och kommer att prova om ett tag igen och se om det blir bättre. Sköt om dig du med!

2009-07-27 @ 22:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0