måndag

kravlade mig upp ur sängen 10.15, tog en shake framför datorn och sen en dusch.
när jag var klar så åkte jag till jobbet och hälsade på och kollade läget.
ja det blir spännande att komma tillbaka nästa vecka eller inte......
gött i alla fall att se chefen och kollegorna.

sen blev det en tur på kupolen där jag hittade lite kläder till barnen.
jag och peter tog en dagens på matpalatset oxå, sen blev han släpad runt på kuppan en stund.

väl hemma igen så var jag lite ur form och kände att jag var så i baljan trött på allt, så på med skitkläder och ut i uthuset för att röja undan en massa skit och glömma allt en stund...
i ena delen så har det regnat in en massa, så det är bara att slänga i stort sett allt!! skoj....

ett samtal om en person som är sjuk gör att det bli mer att tänka på och ordna, möte på torsdag.
hoppas allt blir bra med honom bara.

Kommentarer
Postat av: Mia

Hörru din toka! Kom till mig å fika lite nästa gång du är trött på allt. Det är mysigare än att slänga skräp,det lovar jag. Stor kram.

2009-07-28 @ 15:31:52
URL: http://mmiiaa.blogg.se/
Postat av: lillis

Ja ibland blir man så less så man skulle kunna ta bilen och bara köra dit näsan pekar så länge bensinen räcker.....hoppas det är fulltankat bara...lite snopet om man skulle hamna typ på jax !!!!

Fy va tråkigt med sjukdomsbud =(

Vi får ta å promenera snart !!!

2009-07-28 @ 17:24:00
URL: http://lillisvera.blogg.se/
Postat av: camilla

Hahaha, ja det vore ju snopet att bara komma typ till kvarnsveden, men jag ska nog inte köra bil när jag är ur form. Promenad= Absolut!

Mia, ja jag ska tänka på dig nästa gång, så då kanske jag våldgästar dig. Kram

2009-07-29 @ 10:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0