onsdag

nästan hela onsdagen när det va sol, den glömmer vi........skitdag!

på kvällen så städade och rensade jag  i uthuset. blev en hel del som hamnade på ta tillvara.
och ännu mer som ska till tippen.

har fortfarande lite kvar där ute, men det mesta är fixat. och jag har fixat alldelens själv!
är gött att va där ute och göra av med lite funderingar, efter en stund så hämtade jag en bira och bara rensade och kastade för fulla muggar.

senare så gottade jag mig med chips, dip, chokladen geisha och ett glas rött och en äventyrsfilm.
det var längesen jag unnade mig så mkt gott, nu när jag ätit och mår illa är det inte värt det. men det var det då....
fixar det sen.....

nu längtar jag bara till imorgon, ska rida ut med nosac på en skogstur. ska bli så härligt!

Kommentarer
Postat av: lillis

Det gjorde du bra !!!!

2009-07-30 @ 21:21:27
URL: http://lillisvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0