tråkigt väder

man vaknar i stort sett varje morgon till dåligt väder. undrar hur länge det ska fortsätta????

idag har jag dammat, dammsugit, torkat golv, tvättat och rensat. jag tycker inte jag gör annat!!
det som är tråkigt är att jag aldrig blir nöjd hur jag än städar, vad det beror på.....stor del är att inget i huset är klart. verkligen inget som är klart!!!!!!!!
vi har ju renoverat jakobs rum och där fattas det lister och en dörr är otapetserad än, så jäkla frustrerande är det.
men det är i alla fall städat : D

var med mia till brk för att kolla till hästarna och sen skulle hon motionera ht.
moa fick följa så hon skulle få aktiveras lite, stackarn. en tapper moa sprang länge i högt gräs, lera och vatten.
hon är så duktig och kämpar på. en lerig hund fick jag med mig hem.

kevin och jag kollade på en rysare på kvällen och myste, skoj att få rå om en grabb i taget.

imorgon kommer gubben hem från mantorp, lagom ren...finns tydligen ingen dusch där dom bor...urk!!

Kommentarer
Postat av: lillis

Ja du... vet inte precis om det är nån tröst, men jag vet iallafall hur det känns !!!

2009-07-26 @ 09:17:11
URL: http://lillisvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0