trött

 jag känner mig gnällig , trött och ur funktion......
men men!!!
dagen har tillbringats med att för ovanlighetens skull, tvätta, städa och lagat mat. det gör jag ju aldrig annars......

dagens höjdpunkt var i alla fall när petra kom å hämtade mig, vi skulle åka och titta på hoppträning i bäckan.
där är det full med folk och liv och rörelse, så härligt!

jag försöker att lära mig våran kamera så jag knäppte en hel del kort. Vilka duktiga ryttare och pållar.
längtar tills nästa vecka då jag ska få skutta lite med cindy.

mia och nosac var så duktiga, men var inte helt överens hur sista hindret skulle hoppas.
mia ville att han skulle hoppa stort, men det tyckte inte nosac och la in ett till språng.
mia tappade balansen och efter hindret så trillade hon av framför hästen. blev trampad i knävecket,
det såg otäckt ut eftersom jag såg att hon blivit trampad men inte hur illa det var.
som tur var gick det bra och nosac tyckte nog mia var konstig som trillar av mitt framför fötterna på honom.

sen fixade vi nosac åt henne och körde hem henne.

några underbara timmar i stallet kan göra susen, man kan koppla av och glömma för en stund.

färdiggnällt för denna gång. sorry alla som läser att jag är lite gnällig för tillfället.

Kommentarer
Postat av: lillis

Känns som jag skulle kunna kopiera din sida....

Det är bara såååå shit boring ibland.

Tusen kramar....

2009-07-29 @ 18:23:21
URL: http://lillisvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0