helgen slut

jaha nu var den här helgen slut....

igår klippte vi häcken och fixade ute.

sen släpade jag med mig hela familjen till bäckan för att ta hand om kusarna åt mia.
ingen motion blev det för hästarna i den här värmen, tror dom var ganska nöjd med det.

när vi var klar där så åkte vi till havtrollet och badade med hundarna, najs!
på kvällen grillade vi och myste.

idag har vi klippt syrenhäcken, shit vilket slit det är i värmen,
annars har vi badat och solat och haft det toppen.
på kvällen bar det av till säter, mats och lotta bjöd på grillat..mums!
riktigt trevligt var det, synd bara att det är så långt mellan gångerna.

men jag och lotta har i alla fall planerat utgång helgen vecka 30,
när våra gubbar åker till mantorp.

nu har jag bara en vecka kvar till semestern. jippi!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0