ledig dag

skickade barnen till skolan och sen la jag mig en stund till.
kl 9.40 skulle jag hämta linda vi skulle rida winston och poseidon.
en kort tur ut i regnet blev det, inget vidare ridväder.

när jag kom hem så åkte jag och peter och åt lunch på agnes..mysigt!

sen hem för att sova i 2 timmar och seen blev det att plocka ihop hemma.
petra hämtade mig 17.45, vi skulle till bäckan och kolla på hoppträning.
jag vill oxå va med och hoppa.....saknar bäckan och hoppträningarna.
till veckan ska jag åka till teres och hjälpa henne, ska bli så roligt.

idag har jag jobbat och som vanligt fick vi in några svårlösta behov runt 15.00, så det blev att jobba över 1 tim.

när jag kom hem var det att byta om och åka med kevin till djurmo där han skulle spela match.
en jättespännande match, shit va dom har blivit duktiga. det har verkligen hänt grejer de 2 sista åren.

peter va med jakob på hemmamatch och dom förlorade med 6-3. tråkigt att man inte fick se dom,
men eftersom peter skulle jobba natt så fick jag åka med kevin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0