lörd - tisd

lördagen tillbringades på romme för att kolla på hästhoppning. soligt och roligt!

sen tog jag med mig hundarna och följde med mia till bäckan,
hon skulle rida ut och jag fick mig en promenix med lady och moa.
på kvällen blev det slapp, film och vin.

söndag fm  tillbringades oxå på romme, när det var slut där så åkte jag hem.
trimmade lady lite i baken, blev helt ok. hon hade långa tussar och såg bedrövlig ut.
lady är en hund för er som inte visste ; )
sen åkte jag och vovvarna med mia till bäckan, där vi tog en promenad medans mia fixade med kusarna.

efter jobbet på måndagen så hämtade vi utemöblerna som vi beställt, det kommer att bli bra bara altangolvet blir klart.

tisdagkvällen bjöd på styrelsemöte på Brk. alltid lika långdraget och när man åker hem så funderar man på vad som egentligen beslutades.
vi ska i alla fall ha stallstädning en kväll nästa vecka, ska bli skoj å se hur många som kommer!!!
vi var inte så många förra året, så det blir lite slitigt då.
så alla som vill är välkommna kl. 16.00 torsdagen vecka 27.

nu ska jag krypa till kojs snart, så jag orkar upp till 06.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0