midsommarafton

midsommarafton började jag med att jobba 06.30-08.30.
härligt att va på jobbet när man har så bra kollegor, pöss på er!

jag hämtade mia strax efter halv nio, vi skulle till romme för att kolla på hoppning.
en trevlig dag i romme fast det regnade hela tiden, duktiga ryttare och kusar.

sen hem för en siesta på 2 timmar...
städade när jag vaknade.

och sen var det dags att förbereda maten, vi skulle grilla kött, svamp och majskolvar mums...svärmor kom över och åt tillsammans med oss och sen kollade vi på film på kvällen.
en lugn, intensiv och härlig midsommarafton tillsammans med människor jag tycker om....

sen är det vissa saker som får en att fundera??
hur konstigt det kan bli ibland.....

ser framemot morgondagen...hästhoppning i romme igen med trevliga hästmänniskor!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0