peace & love

igår kväll var jag, petra, babsan och en skock ungar ner och kollade på alla festivaldeltagare. vi hade några trevliga timmar tillsammans, man blir ju lite sugen på att parta loss. men men kanske nästa år.

idag gick alla på jobbet och köpte en glass, vi hade jobbtelefonerna med så dom skulle få tag på oss.
vi var borta 10minuter. katastrof för vissa!!! ja man vet inte vad man ska säga, heltöntigt!

efter jobbet så åkte jag och petra till bäckan, vi skulle rida nosac och coppe.
en varm och härlig tur bland myggsvärmar och bromsar, vilket innebar att vi fick trava nästan hela tiden
om vi inte skulle bli tokiga.
hästarna skötte sig jättebra, jag skulle vara sist på hemvägen, men det gillade inte nosac.
pigg till tusen och sparkade bakut och hoppade. jag red sen först å då lugnade han ner sig.
en riktigt trevlig häst att rida i alla fall.

när jag kom hem så kastade jag mig i poolen för ett svalkande dopp, härligt.

nu har jag käkat och kollat på film och hunnit med ett par glas vin......

imorgon hoppas jag att kunna förbättra solbrännan :D

Kommentarer
Postat av: lillis

Men HERREGUD hur ni gör !!!!! Jorden hade ju kunnat gå under fattaruväl !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-28 @ 10:56:30
URL: http://lillisvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0