regniga dagar

är det så här sommaren kommer att bli, regn och åter regn.
jag vill ha fint väder!!

igår var jag till emelie för att fira att hon fyllt år.
det var jag, emelie och några stalltjejer från bäckan där, hon bjöd på goa pajer och sallad,
sen blev det gubbar med glass och annat gott.
en jättetrevlig kväll med enkla goa tjejer där det bjöds på massa skratt.

idag var det tänkt att jag och mia skulle åka till gagnef å kolla på hästhoppning, men theres skulle inte vara med så vi sket i det. vi kröp ner under täcket igen.
det behövdes för min del kan jag säga, lite smått tung i huvudet idag.

nu sitter jag i min morgonrock och funderar hur jag ska tillbringa dagen.

Kommentarer
Postat av: lillis

Ja själv har jag inte behövt undra ens hur dagen skulle tillbringas...horizontalläge HELA dan !!!!!

2009-06-13 @ 17:41:49
URL: http://lillisvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0