sjuk igen

jaha då har man varit sjuk igen...magsjuk. det är väl ändå helt hopplöst att man inte ska kunna få vara frisk.
4:de gången den här våren.
nästa månad blir ju toppen med 2 karensdagar.
men men man kan ju inte göra så mkt åt det.

jag hade stalltjänst i helgen, vi skulle mocka ur några bäddar.
Åh det var inte bara, det är nästan ett års kisspån som ska ut. jävligt tungt!
hade 2 duktiga tjejer med mig så vi hann med en del.
sen ut i hagen för att pröva smörja in kusarna. inte så många som ville det :D

lördag kväll tillbringades hos svägerska på grillfest. trevlig!

men vid 23.30 började magsjukeeländet och höll på till 05.30 söndag morgon.
helt väck hela söndagen.
måndagen mådde jag bättre men var helt orkeslös.

imorgon ska jag i alla fall jobba. härligt!

ska även gå blodomloppet med kollegorna då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0