skön dag

idag har jag jobbat 06.30-12.00, det har gått bra men det har varit full rulle.

när jag kom hem så åkte familjen ner på kupolen för att handla examenskläder, det var inte helt enkelt.
snurrade runt i alla affärer och hittade väl kläder till slut.

hem för att dammsuga och plocka ihop, mia skulle komma å dricka lite vin med mig lite senare.

jag och mia åkte till bäckan för att ta en tur ut i skogen med nosac och coppe.
mia skulle inte rida coppe i alla fall, anna skulle tömköra honom. så jag fick en lite privatlektion av mia. red en stund å sen satte mia upp några hinder som vi skuttade över. kanonroligt var det, inte så enkelt som det kanske ser ut. men det blev helt ok faktiskt.

sen hem för en dusch och så kom mia. petra kom när hon ridit klart och vi hade en trevlig kväll med en massa snack å vin.........

så sköna människor att umgås med!

imorgon åker jag till terese i bäckan för att hjälpa till, ska även fixa till nosac.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0