sovmorgon

igår hade jag sovmorgon...sov till 10.00. Gu så gött!!

vid 11.30 kom mia och lillis, vi skulle gå en promenix med hundarna.
mia ska låna svärmors hund lady, så hon får komma ut lite mer.
lady gör ibland utfall mot andra hundar och vissa människor så hon behöver tränas och korrigeras.
vilken tur att mia vill träna lite med henne....
vi gich runt älven, träffade både hundar och fullt med folk överallt.
lady gjorde nåt lite utfall men mia hann på henne så det blev inge mer.
i alla fall en härlig promenad med trevligt sällskap.

när jag kom hem åkte jag till jobbet, skulle vara med på p-mötet. det gick bra.

sen åkte jag och jakob till bäckan för att kolla på hoppträning, jakob skulle få rida nosac lite.
dom hoppade fram på terränghinder, ser så mysigt ut när dom galopperar fram i gräset.
duktiga var dom!
jakob fick skritta hem nosac och det gick bra, han är duktig och inge rädd alls.
kanske blir en hästpöjk till slut.

på kvällen kikade vi på inkheart med grabbarna, den var bra.

slut på min sista lediga dag för den här gången.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0