Helgen..

Ja helgen tillbringades på jobbet. En lugn och behaglig helg, där man fått en massa gjort. På hemmafronten däremot har jag inte fått nåt gjort, så det får jag ta itu med när jag är ledig måndag och tisdag.
På måndag fm åkte jag till Helen för att rida ut hennes kuse Poseidon. Vi tog en tur ner mot älven, jag är inte så haj på att hitta så vi letade oss fram i djupsnön. Han skötte sig jättebra hela tiden, vilket va tur.
Sen var jag till snabbgrossisten för att handla fika till cafeterian på ridklubben, härligt att handla en massa gott och slippa betala själv :D
På kvällen första ridlektion hade vi markarbete, jag red Kurre. Gick så där, han är väldigt tjafsig i munnen just nu så han har svårt att koppla av.
I träningsgruppen red jag superroliga Komet, han är tillbaka igen efter sin flängperiod. Hoppas det varar!!!
Mia hade fixat lite olika titthinder, vattenmattor m.m. Trodde inte Komet skulle sköta sig så bra, inga stopp utan han tog i och hoppade. Härligt!
Så höjdes det lite och det ser han direkt och tänkte, det där ska jag inte hoppa. Efter några stopp hoppade han det, sänkte hindret och hoppade igen. Han är så bra när han är bra. Ni som känner Komet vet vad jag menar....
Nu laddar vi för pay and jump på lördag..

Kommentarer
Postat av: lillis

Kommer och hejar på er på lördag....

2009-03-25 @ 16:31:34
URL: http://lillisvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0