Jippi!

var och vägde mig idag -1,5 kg på en vecka. Det går åt rätt håll. Ständiga kampen mot vikten!!!!

Igår hade vi hoppclinic på brk, Terese Jons kom och tränade oss. Superskoj att träna för henne.
Det handlade om sits och balans. mkt studs och bommar, väldigt lärorikt men svårt när det blir travhoppning. enklare med galopp, tecken på att man måste träna på det :D
Jag red murphy, vilken gentleman han är. Inte alls den typ av häst jag brukar rida, känns som om man inte kommer nånstans. allt går i slowmotion. Är inte så nöjd precis, men slutet vart helt ok.
är lite roligare med pigga hästar måste jag erkänna även fast han är en klippa våran murphy.

några tapetvårder har kommit upp i hallen. JIPPI!!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!

Allt är bra med oss oxå!

Hi hi nä har inte face,är in på Erikas ibland.

Kan vi inte ta en fika nåndag? Skulle vara skoj o träffas?

Kram på dig!

2009-03-10 @ 20:25:13
Postat av: Anonym

Å va kul det låter...lägg ut kort på hallen,annars kommer jag, och då måste du ju städa (hahaha)

2009-03-10 @ 20:42:00
URL: http://lillisvera.blogg.se/
Postat av: camilla

Hej Maria! Självklart ska vi ta en fika nån dag. Vi måste bara se till att det blir av ;)

Har saknat att inte träffa dig <3

Ska inte du skaffa face, är riktigt skoj faktiskt.

Kramar

2009-03-11 @ 16:53:43
Postat av: camilla

Du är rolig du Lillis, behöver en bloggkväll med dig. Är inte så haj på detta här!

2009-03-11 @ 16:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0