Nu blir det

inga mer kattungar. Busan och Saga äntligen kastrerade, lämnade in dom på morgonen och fick hämta dom vid lunchtid. Allt gick som tur var bra, var lite orolig eftersom Busan är gammal. Men hon fixade väl det, mammas snosan...
Dom är väl för söta när dom vinglar runt på vingliga ben och inte har nån koll.
Sen tog jag mig en tur till Bäckan för att titta på hoppträningen, jag vill oxå hoppa där. Saknar gamle Carlos, hoppas han kommer tillbaka snart.
Idag har vi haft möte hela eftermiddagen, det är så tråkigt att inte mötena känns lika trevliga som förut. Förr så längtade man verkligen till mötena, när man fick gå ifrån behovena en stund. Hoppas det kan bli så igen....
Resten av em så handlade det om arbetsglädje på jobbet, nyttigt! Finns lite att arbeta med.
Även fast det finns saker att ta itu med så tycker jag jobbet är roligt att gå till, framförallt att träffa kollegorna.
Snart är det dags att åka på nästa möte, styrelsemöte på Brk.

Kommentarer
Postat av: lillis

Å va du mötar....

2009-03-04 @ 19:25:40
URL: http://www.lillisvera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0