Nu ni

så har gubben fått lite energi över. Han har börjar fixa lite i trappen upp. Imorgon hoppas jag vi kan spackla, så det kanske kan bli lite tapet på väggarna till veckan.
Har jobbat med Petra idag, riktigt bra har vi haft det. Effektiva till tusen...
Moa kom och hälsade på oss, för jag skulle gå hem med henne efter jobbet. Smygåkte en bit med Petra så det blev inte en lika lång promenad som det var tänkt.
När jag kom hem blev det vila i en halv timme sen skjutsa Jakob på fotbollsträning.
Rensat ungarnas kläder, fixat tacos och tvättat, så nu är det ett glas vin, melodifestivalen och facebook som gäller resten av kvällen.
Hoppas det blir en fin dag imorrn!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej gumman,det va längesen fast vi bor så nära =) Hoppas allt är bra med er!

Såg när jag va in på face att du hade en blogg.

Kraaam!

2009-03-08 @ 10:48:53
Postat av: camilla

Hej Maria! Allt är bara bra med oss. Med er då? Har du facebook? Annars är det på tiden att skaffa en ;)

Kramar

2009-03-10 @ 17:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0