Skitkommun

rent ut sagt.. jävla skitkommun!

Jag blir så arg, ledsen, besviken på hur kommunen behandlar oss.
5 dagar innan man ska börja jobba månd-fred så avblåser dom det. Uppskjutet till ett datum i april. Kommer banne mig inte att lita på dom igen.
Vi hade personalmöte igår och för första gången på länge trodde jag att det verkligen skulle bli så, fler med mig.

Kom hem till Peter igår och sa att det va klart, det blir månd- fredag from 1/4, jag var så glad....

Idag fick man sig en rejäl käftsmäll när dom kommer in för att berätta. Jag såg på en gång va det var frågan om och sa...jag ska fortsätta jobba helger va?
Jävla jävla skit.....jag säger då bara det.

Det positiva i det, är att mina underbara fina kollegor får det bättre..tycker så mkt om er!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

jag sa ju att det aldrig skulle bli så, du skulle ha lyssnat på mig ist för på Blge kommun! jag vet det mesta!

2009-03-28 @ 18:58:11
URL: http://sofiauddnas.blogg.se/
Postat av: camilla

hahaha sofia, ja jag ska tänka på det nästa gång!

2009-03-29 @ 20:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0