Söndag...

Söndagen började med jobb 06.30 imorse. Det har har rullat på med behov hela dagen, 4 beordringar blev det. Fick som tur sluta jobbet när jag skulle, 15.00.
Direkt hem för att byta om till ridkläder, då jag och Linda skulle rida Winston och Poseidon.
Helen har magsjuka igen, usch å fy.
Jag red Poseidon, en pigg, glad och välriden häst. Skoj!
Kvällen har tillbringats i soffan med familjen, vi har tittat på underworld, en film om varulvar och vampyrer.......
Imorgon är jag ledig. Härligt!!!!


Kommentarer
Postat av: lillis

Tänk vilken tur att jag kunde hjälpa er undan en beordring då...

2009-03-02 @ 11:51:36
URL: http://lillisvera.blogg.se/
Postat av: camilla

Hahaha Lillis...du var en av 4 ;)

2009-03-02 @ 12:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0