Tisdag

Tisdagen började med vägning hos VV, -0,5 det får väl duga. Är i alla fall åt rätt håll.
Sen åkte jag till min kära vän Helen, det var alldelens för längesedan som vi träffades.
Vi åkte till torsång för att fika och tjöta lite. Sen åkte vi hem till henne och slängde oss i soffan, hon plockade fram tarotleken och vi tog oss ett varsit kort. Blandade igen och valde ut ett nytt, gissa vad jag fick, samma kort igen. Samma kort 2 gånger i en lek med så mkt kort, det måste betyda nåt. Jag tar till mig och ser vad som händer.....
Nu ska jag käka lite och invänta Mia, vi ska och rida Rutan och Coppe. Vill gärna rida henne när Mia är med första gången, så jag kan hjälpa henne när hon behöver sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0