Toppenhelg!

har haft en toppenhelg, precis vad jag behövde.
fredag kväll var jag och peter på broken dreams och käkade, friterade potatisskal och breast of chicken. mums!

på lördagen hämtade mia mig 11.00 och då bar det av till bäckan för en tur i skogen med coppisen och rutan.  det var mysigt att få rida den gule igen, det var ju ett tag sen. rutan skötte sig bra på premiärturen.
när jag kom hem så var det bara att städa, fixa tacos och duscha innan bruttorna skulle komma.

petra, mia och lillis kom vid 18.00, vi skulle kolla på en massa hästfilmer och dricka vin. följde med mia och kvällsfodrade kusarna och på vägen hem hämtade vi upp lella. vi kollade på 2 träningar för terese sen blev det inge mer. hästfilmerna från ridskolan står i hallen ouppackade. en annan gång kanske.
en kanontrevlig kväll med folk man tycker om, finns det nå bättre.

nu är det söndag kväll och jag har legat bakis heeelaaaa dagen, lite surt eftersom det varit toppenväder !
barnen kom hem med buss halv fyra, längtar efter dom när de inte är här. men ändå skönt med en barnfri helg.
och imorgon är det måndag igen.....

Kommentarer
Postat av: lillis

kostar å ligga på topp

2009-03-17 @ 14:14:40
URL: http://lillisvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0