Utan energi

helt utan energi och ork ska man klara den här veckan oxå...
måndagen började med rejäl magkatarr hela dagen, peter var och köpte medicin på lunchen åt mig.
tack älskling..du är bäst!

helen var sjuk så vi hade maria som ridlärare. red kurre och det gick bra. jag är nöjd, sen är maria rolig att rida för oxå.
man gör lite annat än det man är van vid.
träningsgruppen var inställd, vi ska ta det en helg istället.

efter stallet var det hem för att förbereda för sängen. kvart i tio släckte jag, helt slutkörd och det händer i stort sett aldrig att jag lägger mig såå tidigt.

upp på tisdag morgon för att åka till jobbet, där hela dagen var rörig....
direkt efter jobbet åkte jag och annika till helen för att rida. tog en tur ner mot älven, ingen bra ridväg nu, hästarna fick bitvis pulsa med snö upp till magen.
men det är ju härligt att få komma ut och inte behöva tänka, rensa skallen helt enkelt.
härliga arbetsvilliga hästar......
tack för att ni finns, det finns inget som får mig att må så bra som de fyrbenta stora hästarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0