ännu en dag

nu är ännu en dag snart slut.

har hunnit med en hel del idag, städat en massa köksskåp, tvättat och plockat. konstigt att det aldrig tar slut på dessa eviga hemmasysslor...

jag, petra och märta var till bäckan och kollade på hoppträningen. mia var med på rutisen och dom var så duktiga.
jag blir så himla sugen på att träna jag oxå.

väl hemma igen mötte jag en blöt å kall kevin som spelat fotboll. han ville ha varm oboy och äggmackor, så det var bara att ställa sig å fixa till barnen.

nu ska jag hänga lite tvätt och sen är det dax för sängen. har en jäkla huvudvärk, så jag hoppas jag kan somna.

Kommentarer
Postat av: Sofia

snygg blogg!? har nu tapetserat om?

2009-05-07 @ 23:09:50
URL: http://sofiauddnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0