baka baka kaka

idag har det varit bakningens dag. jag har bakat chokladrutor, nougatkakor, mazarinkaka och kladdmuffins.

så roligt att pröva nya saker, fick låna lite recept av babsan.
jag har även bakat mjölkfria chokladrutor, så jag hoppas babsan kommer på fotbollen imorgon.

jag har fika både till kevin och jakobs fotbollslag imorgon, så det var en hel del som skulle bakas.

svärmor och svägerskan med familj är till stockholm så jag är hundpiga åt dom, tyvärr har jag inte hunnit promenera med dom idag. ja det är ju lättare sagt än gjort att promenera med tre vovvar.......

peter har tapetserat hittills två väggar i jakobs rum

ja sofia, jag har tapetserat om, lär väl göra det mellan varven eftersom du inte är hemma och kan hjälpa mig med bloggen.

Kommentarer
Postat av: Babsan

Tack snälla goa Camilla!!! Kakan var jätte god!!! Kramar i mängder.

2009-05-10 @ 15:22:34
Postat av: Lillis

Gu va du ligger i duktiga dej !!!

2009-05-10 @ 19:05:27
URL: http://lillisvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0