dom trätar

folk runt omkring mig trätar på mig att jag inte sköter bloggen....jaja jag ska skärpa till mig.

här hemma är det full rulle, grejer precis överallt, i varenda rum är det fullt.
ska bli så skönt när renoveringen blir klar. vi har fått hem både tapet och golv, så det blir några intensiva dagar framför oss.

jag har avklarat min första ensamhelg på jobbet och det gick bra, tur att jag har en så bra chef som satt och höll mig sällskap båda dagarna. eloge till henne!

efter jobbet på söndagen for vi till ikea och handlade möbler till jakob, så jäkla skoj att handla

på måndag var det dags för hundkurs med moa igen, det var inte hennes dag, blött i gräset. så då vill hon varken sitta eller ligga. vi körde inkallning och när det var dags för en av de stora hundarna, så tyckte dom att jag skulle sätta in moa i bilen så inte den tog moa för en ekorre. jag vill ju inte att hon ska bli mat :D

på måndagens hopplektion med komet hoppade vi titthinder, blev helt ok till slut, han hoppade i alla fall hela banan.
gjorde en tvärnit så jag gjorde illa min hand ännu mer, tror inte jag fixar att rida på ett tag

var och fikade med babsan och petra på tisdag kväll, så himla mysigt! känt mig lite deppig i några dagar så det var precis vad jag behövde. tack......

Kommentarer
Postat av: Mia

Men fasen att du fick mer ont i handen, knäppa häst som ställer till med sånt. Jag jobbade min första onsdag igår, det gick bra och Lillis grupp är härlig. En har slutat så du kanske kan rida på onsdag, om handen är okej. Puss å kram!

2009-05-07 @ 09:54:23
URL: http://mmiiaa.blogg.se/
Postat av: camilla

Åh det hade varit skoj att rida på onsdag...jag riktar in mig på det. Jag har tänkt att jag ska rida på måndag oxå :D ont eller inte!

2009-05-07 @ 16:46:21
Postat av: Lillis

Nice att du skriver lite...kram

2009-05-07 @ 22:21:28
URL: http://lillisvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0