en härlig dag

idag tog jag en rejäl sovmorgon, ända till 12.00. härligt!
gårdagens tjejkväll hos babsan, blev en supernajs kväll.
babsan bjöd på lax, pressad potatis och god sås och efterrätt och godis och nötter......världens lyx!!
så jättetrevligt att umgås med dessa underbara tjejer. tack alla för en superkväll.
lite prutfulla blev vi oxå ; - )

frukost vid 12, sen klippte jag gräset och planterade blommor. plockade ihop lite ute, fixade på farstun.

kevin kom hem från skolresan, nöjd och trött. skönt att han är hemma igen.

sen till mellsta med moa och vi gick 2.5 km, knapp nå folk alls där.

när jag kom hem så blev det en dusch och fixa tacopaj och hallonpaj. det åt vi till robinson.

nu är klockan 23.10 och jakob har inte kommit hem än. pratade nyss med honom och det lät som om han snart är hemma. gött att se honom snart, han har varit borta sen tisdag.

imorgon hoppas jag det är uppehåll så jag kan slipa utemöblerna och börja måla dom.

Kommentarer
Postat av: Babsan

Oj, du är full av energi! Tror att tjejkvällar gör susen. Vi får nog snart göra om det igen! Kram på dig!!!!

2009-05-25 @ 20:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0