glömskt pucko

ja det är just va jag är!!!

missade sista anmälningstiden till nationella utställningen i Avesta den14/6, den var igår!!

ringde idag för att kolla om jag fick efteranmäla mig, och i andra änden pratade jag med den otrevligaste "kärring" jag pratat med någonsin.
hon var så jävla trött på alla som ringde idag....
jag fick anmäla mig, men hon skulle ha anmälan och kvitto på betalningen OMGÅENDE...och hur jag löste det,
det skiter hon i, men omgående skulle det va!!!

slängde mig i bilen för att åka hem å fixa det, väckte upp min stackars man som jobbat natt och nyss somnat.
tack darling du är bäst!

nu är anmälan och betalning fixat.

puh, det var nära ögat!

skärpning nästa gång camilla!

Kommentarer
Postat av: lillis

Kul med trevliga människor !!!

2009-05-27 @ 07:43:12
URL: http://lillisvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0