spontanbesök

igår fick vi lite spontanbesök av petra, nicklas och barnen. vi drack lite vin eller rättare sagt mkt vin....whiskey....öl.
men kanontrevligt var det. skönt när man bara kan höras på em och bara träffas lite spontant.
ingenting som då måste göras utan man tar det som det kommer.
en liten ilsk svart hund hade dom oxå med sig , som bet mig i fingret. det var inte hans dag igår, det positiva var att han åt för kung å fosterland av moas mat. nu vet dom vad han vill ha...dyr mat!!

inte så pigg imorse när klockan ringde, men det var bara att masa sig upp för kevin hade fotbollsmatch och jag å anna var fikaansvariga.
sen hem för lite tacos och en middagslur.
sen dags för jakobs fotbollsmatch där jag å helen hade hand om fikat.

sen direkt hem till elsie för att träffa några underbara människor.
där bjöds det på god mat och trevligt umgänge.

nu är man hemma så nu ska jag kolla på


Kommentarer
Postat av: camilla

tydligen blev det inte med allt som jag skrev. jag skulle kolla på robinson.

2009-05-10 @ 22:09:16
Postat av: Sofia

varför skrev du inte klart då, och postade om det? du är inte så himla kunnig på dessa sakerna va? haha

2009-05-13 @ 01:48:00
URL: http://sofiauddnas.blogg.se/
Postat av: camilla

Nä sofia jag är inte så kunnig! Det är ju därför jag vill ha din hjälp ju.......men du kommer ju aldrig hem!!!

2009-05-16 @ 21:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0