veckan som gått

den här veckan har varit fylld av massa stress, sjuka och roliga saker.

var hemma med en snorig och febrig jakob onsd och torsd, jag var själv oxå sjuk. dunderförkyld och ont i halsen.

vi håller på och renovera här hemma och det fick lov att vara så gott som klart till helgen för då skulle vi ha 17 stycken på grillmiddag här. 7 stycken skulle sova över....

peter jobbade på riktigt bra och jag gjorde väl så mkt jag orkade.
jag jobbade i alla fall på fredag, risig som jag var.
på fredag eftermiddag var det dax för hundkurs med moa och det gick riktigt bra. hon är så duktig min lilla moa!!

sen hem för att ta emot magnus med familj, köpte lite mat och drack nåt glas vin. trevligt!

lördagen började med att kevin hade match, dom spelade oavgjort. dom spelade riktigt bra.

sen hem för att förbereda all mat inför kvällen.

en jättetrevlig kväll med massa god mat och tillsammans med nära och kära.
bara så tråkigt att man inte riktigt orkade, tur jag hade så mkt bra hjälp.

upp på söndag och skicka iväg barnen på bortamatcher....vi var inte kördugliga .

sen frukost tillsamman och sen slappade vi i solen.
arne och peter skruvade fast nästan hela altangolvet, duktiga gubbar.

nu var den här veckan avklarad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0