inte så ofta

jag är tyvärr väldigt dålig på bloggandet just nu,
men det kanske kommer en dag, när jag kommer igång igen.

förra veckan innehöll en hel del aktiviteter.
vi gick kort på jobbet på måndagen, inte ens våra chefer var där.
bara jag och babsan och vi jobbade häcken av oss, men som vanligt löser vi allt på detta kontor.
dagen innehöll också ett otrevligt samtal som gjorde mig väldigt arg och ledsen.

promenad med lillis och vovvarna, skönt att få prata med henne. hon är så klok!

hopptränade willy på tisdagen för terese och det kändes riktigt bra. lugnt, avspänt men ändå taggat...
den timmen gav mig mycket glädje, precis vad jag behöver i mitt liv just nu.

red dressyr på cindy på onsdagen och det kändes så där, avslutade kvällen med ett
hoppass på lina och det kändes mycket bättre.

torsdag morgon hämtade jag pappa och vi åkte till vansbro.
vi uträttade lite ärenden och sen var jag och hälsade på fasters gullungar.

på fredagen så städade jag och satte upp julgardiner.

åkte hem mot kvällningen.
fredagsmys med familjen, donken, vin och idol.

jobbade hela helgen och det var full rulle men gick bra.
läbbigt att gå in själv på morgonen bara.

på lördagen var jag funktionär på veteranhoppningen på brk.
en jättetrevlig dag som började med sopplunch och avslutades med hopptävling.
mia hade gjort ett bra jobb som organiserat allt.

efter jobbet på söndagen så fixade jag käk, sen sov jag en stund och
sen var det dax att åka till vansbro igen.

idag har jag bakat lussebullar, bytt gardiner och kollat på när lillasyster red lektion.
hon och puma var jätteduktiga.

Kommentarer
Postat av: lillis

Full rulle...du glömmer väl inte att andas bara!

Kramar...

2009-12-01 @ 09:52:14
URL: http://lillisvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0