jaha nu var den här veckan snart slut oxå

den här veckan har det varit full rulle.

måndagen: jobb, plock å slapp.

tisdagen: löste julbehov på jobbet och sen styrelsemöte på brk.

onsdagen: jobb och sen två hopplektioner för tina.
hoppade studs bland annat, komet å cindy skötte sig bra.

torsdagen: löste julbehov på jobbet, medlemsmöte på brk.
peter skjutsade pappa på första cellgiftsbehandlingen.

fredag: jobb några timmar. härlig uteritt på en avslappnad willy,
handla, sova och sen party hos babsan.
en toppentrevlig kväll med petra, gunsan, barbro, ewa och våra respektive och sen sofia förstås.
några som saknades var lillis å stefan......

     

lördag: sovmorgon, städa och sen lördagsmys med ljus, robinson och käk.

Kommentarer
Postat av: lillis

Å jag saknade er...tänkte flera gånger att jag kanske orkar ändå, men jag blev tvungen att kapitulera....

Ni är sååååå fina allihop, men jag ser inget kort på dej..........

2009-11-22 @ 12:28:43
URL: http://lillisvera.blogg.se/
Postat av: camilla

Dom är så fina, men tyvärr så ser jag som vanligt bara tjock ut.....vill ju oxå va fin och smal!!!

Vi saknade er....

2009-11-27 @ 22:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0