tufft

just nu är det tufft att va camilla...

jag känner mig bara ledsen, frustrerad, arg, besviken och fruktansvärt trött.

tankarna mal och mal om pappa, jag vill att han ska bli bra!!!!

just nu är jag bara en dålig fru och mamma och det vill jag inte vara.

och sen har jag tydligen glömt hur man rider, sista lektionen i onsdags kändes skit.

red willy i torsdags och han var spänd i början, jag blir frustrerad men insåg att det måste jag sluta med.
tog ett djupt andetag och började om.
när han var avslappnad både i trav och galopp och det kändes bra då gav jag mig.
jag vill ju inte förstöra nåt.

nåt roligt denna vecka har i alla fall varit hoppträningen med willy för terese. tack mia för lånet!

nu är det fredag och jag har jobbat, sen städat hela huset och nu dricker jag lite vin och
väntar på mcdonalds och idol.

pappa är hos inger nu, så det känns jätteskönt att kunna åka och hälsa på när jag vill.

Kommentarer
Postat av: lillis

Tror inte alls på att du är nån dålig fru....man känner sej dålig på alla vis en sån här gång, det måste man få göra, tror nog att dina nära förstår innerst inne...önskar jag kunde göra nåt för dej...men du kan få tusen kramar iaf <3

2009-11-14 @ 21:01:29
URL: http://lillisvera.blogg.se/
Postat av: camilla

Tusen kramar blir kanon!!

2009-11-16 @ 20:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0