upp och ner

mitt liv är upp och ner hela tiden.
ena dagen är jag glad och andra ledsen...
behövs inte så mycket för att jag ska bli ledsen heller.

i helgen har vi tömt och gjort ren poolen, jag har stått i den och lyft ur isflak, ett kallt och trökut jobb.
men nu är i alla fall både den och studsmattan och våra utemöbler under tak.
det va på tiden!!

varit till kupolen och köpt mysbyxor åt pappa.
hälsat på pappa och inger :D
sen var vi och såg filmen 2012 med grabbarna. en bra film!

idag har jag jobbat och sen hämtade jag pappa som skulle få klippa sig hos oss.
sen såg jag, peter och barnen på zombieland , ingen bra film.

imorgon ska jag och petra börja ta itu med alla jul och nyårbehov, åh det är många det.

Kommentarer
Postat av: lillis

Jobba inte ihjäl dej bara....

2009-11-17 @ 10:17:53
URL: http://lillisvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0