blandat

var ut och gick med pilla och vovvarna på måndag fm. det gick relativt bra med hundarna, som träffade varann för första gången.
ronja började låta illa, så i ren reflex ryckte jag undan moa.
men kruxet var att man glömmer hur liten hon är, så jag tar i och hon rullar runt som en boll i vattenpölar. stackars lilla moa, hon tyckte sen att ronja var lite läbbig.

sen åkte jag till willy och red, vi tog en toppentur i skogen....

på kvällen åkte jag, lillis och petra till brk för att kolla på clinic. duktiga ryttare och hästar.


på tisdagen så åkte jag och inger till pappa vid lunchtiden.
vi kom lagomt då läkaren ville prata med honom.
som vi tyvärr misstänkte så var det cancer i tjocktarmen och sen hade den spridit sig till levern.
nu är det behandlingar och operationer som gäller....
min fina underbara pappa, det måste gå bra, det ska gå bra!!!!!

på kvällen så var jag och red och hade sån tur att jag fick rida på min favvo cindy.
det gick bra, men det var klurigt att rida henne på ett annat sätt än det jag brukar.
skoj att rida för tina i alla fall.

Kommentarer
Postat av: lillis

Usch då det va inte kul....

Men kom ihåg att dom kan mycket nuf,hoppas med dej !!!

2009-10-29 @ 13:42:14
URL: http://lillisvera.blogg.se/
Postat av: camilla

Tack Lillis!! Det betyder mkt.

2009-10-30 @ 22:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0