nu har min helg börjat

det var min jobbhelg nu, lördagen var det full rulle. jag har förtjänat min lön

efter jobbet var vi och hälsade på pappa, tycker han var vid gott mod.
han verkar uppskatta lite besök.

sen var vi till mats och lotta på tacos. som vanlig en trevlig kväll med härliga människor.
tack, precis vad vi behövde.

söndagen var en helt ok dag på jobbet, det rullade på, men gick bra.

när jag kom hem så åkte jag och handlade och sen sov jag några timmar.
sover så dåligt på nätterna så jag behövde det.

sen lite tvätt och plock medans jag dricker vin....
nu har jag helg!!

pratade med pappa, var inge bra idag, han har feber.
men imorgon blir det äntligen en röntgen.
hoppas på positiva besked...

imorgon ska jag och pilla ta en promenix med hundarna. ska bli gött att träffa henne, min fina vän.

Kommentarer
Postat av: lillis

Håller tummarna .....

2009-10-26 @ 08:50:42
URL: http://lillisvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0