rullar på

på måndagen gjorde jag inget vettigt när jag slutat jobbet.

när jag kom hem på tisdagen så hade peter magsjuka, najs!! skulle inte tro det, va.
bakade chokladrutor till min pool, plockade och donade.

onsdagen var en lång dag på jobbet, några irritationsmoment på mötet.....

kom hem, bytte om och åkte till brk.

jag skulle rida cindy både klockan 18 och 20.00.
jätteroliga lektioner som gick riktigt bra.
fick beröm att min sits och skänklar har blivit så mkt bättre. jätteroligt eftersom jag slitit med det.
synd nog ska terese inte ha oss nå mer, hon hinner inte med.
det blir tina som ska ha oss istället och det blir oxå bra.

skickar en tackkram till mia som hjälp och tjatat på mig ang min sits, du är guld värd!!

nu känner jag mig lite sliten, men det är ju bara en dag kvar, sen helg.
jag är troligtvis utbeordrad imorgon för att jobba till 15.30, surt när en kortdag försvinner.
bara att bita ihop och göra det.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0