tungt

just nu är livet tungt.....

började bli bättre med saker och ting, man såg en ljusning.

sen kan det förändras på en minut, genom att man får tunga besked.
nu kan jag bara hoppas att det går bra.

jag vet inte annars hur jag ska orka längre.

varför kan inte livet vara lätt??

en rolig sak idag, var i alla fall att rida för åke igen. hoppade fursten och det gick bra.
har saknat åkes många roliga övningar....

sen vill jag tacka mina fina vänner som stöttar och finns där för mig.
stora kramar till er alla.

Kommentarer
Postat av: lillis

Ja du ibland undrar man...

Jag vet inte hur jag skulle ha klarat mej utan dig/er...när livet var som tyngst, så kom ihåg att jag finns mer än gärna för dej nu !!!

Vad det än är....kramar "Lillis"

2009-10-22 @ 09:02:31
URL: http://lillisvera.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tack Lillis för att du finns. Det betyder mycket. Kram

2009-10-22 @ 10:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0