yihaa va roligt det var

nu har jag haft min debut i dressyr.
igår var det km i dressyr och hoppning på brk.
varje år har jag sagt att jag är inte redo för dressyren, i år fick man inte vara med på hoppningen
om man inte red dressyren.

hm, en liten cup mot oss alla som bara vill hoppa :D



dressyren gick bra, hade en bra känsla och jag kunde programmet.
inte var jag så nervös som jag trodde jag skulle vara heller.
cindy skötte sig jättebra och jag är stolt över oss.
67,24% blev det.

sen var det och ladda om till hoppningen.

vi räjsade järnet ute, hon var med på noterna.

 

nu var vi redo för att gå in och hoppa.

hoppningen gick bra, cindy var med på noterna och när hon tvekade så morrade jag lite och då hoppade hon.
är inte helt nöjd med mina vägar, tyckte jag red dom lite slarvigt.
men hon var snäll och hoppade allt ändå, när jag bad henne.



jag vann dressyren och hoppningen för skolhäst, blev även klubbmästare!

så jäkla skoj det var, det var precis vad jag behövde för mitt självförtroende.
tror väldigt lite om mig själv ibland......

nu får jag lov att byta häst i träningsgruppen och det ska bli himla tråkigt
för jag tycker det är så roligt med cindy.

Kommentarer
Postat av: lillis

Kom ihåg att när man är på topp ska man ta tillfället i akt med nya utmaningar...blir nog bra med ett "hästbyte" ska du se.....

2009-10-12 @ 11:48:34
URL: http://lillisvera.blogg.se/
Postat av: Åsa

Grattis Camilla!! Bra gjort!!

2009-10-13 @ 21:49:34
URL: http://asabergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0