det här har hänt

måndag och tisdag var jag hemma och va sjuk, ont i halsen, huvudet och allmänt slut.

onsdagen jobbade jag igen, på kvällen var det dags för ridning.

i hoppspecialgruppen red jag komet, han var lugn och trevlig som han kan vara när han vill.
en rolig lektion som jag är nöjd med.

i träningsgruppen red jag orvar, jag tog det med en nypa salt eftersom jag aldrig ridit honom förut och
sett några andra ramla av honom.....
vi gjorde samma övning som jag gjort klockan sex, det gick bra och han var helt ok att hoppa.
men han är verkligen en planka att rida, men jag är i alla fall nöjd med lektionen.

helt slut på kvällen, känns att man inte är riktigt pigg.

på torsdagen var jag men jakob till tandläkaren och sen åkte jag upp till bäckan.

mockade och fixade först till coppe, sen åkte jag till willy.
red i ridhuset på graman, jag tycker det är bökigt att rida med den, har ingen rutin på det.
vi red mycket volter, serpentiner, öppna och galopp över bom. det funkade bra och han skötte sig.
men jag tycker det är svårt att rida "själv" men jag lär väl mig....
han är i alla fall en himla mysig pålle som jag är glad att få rida.

sen hem och sova, sov i tre timmar, matt och slut.

på kvällen var det dax för möte på brk, vi ska ha bakluckeloppis 26/9 så det var lite förberedelser inför det.
känns riktig skoj att åka på möte nu, vi är positiva och engagerade!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0